חבר הקבינט: "העסקה חייבת לכלול את כל החטופים"

מהדורת הבוקר No Comments on חבר הקבינט: "העסקה חייבת לכלול את כל החטופים"

שר החקלאות, אבי דיכטר לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "בזכות פעילות צה"ל בעזה חקלאי הדרום חזרו פחות או יותר לפעילות מלאה. בצפון זה כמעט לא אפשרי כרגע, בגלל הירי המכוון ליעדים מדויקים. רוצים לאפשר להם לחזור לבתיהם ללא מורא וללא חשש"

אבי דיכטר צילום: פלאש90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החקלאות אבי דיכטר שוחח הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' והתייחס לדיווחים על עסקת חטופים מול החמאס: "לא צריך דמיון מפותח כדי להבין מה עובר על החטופים בעזה, המלחמה לא תסתיים בלי שחרורם. החמאס הוא ארגון טרור שסוחר בבני אדם והיעדים של המלחמה שלנו מאוד ברורים. החמאס השתלט על רצועת עזה והפך את עצמו לשולט. אם הוא היה משתלט על יו"ש, אפילו בבחירות דמוקרטיות, ישראל לא הייתה מאפשרת לזה לקרות. ההשפעה של אבו מאזן על עזה היא אפסית".

לדבריו: "לישראל אין שום כוונה לאפשר לחמאס לבנות את עצמו מחדש. עסקה חייבת לכלול את כל החטופים ואני מטיל את כל השפעתי בקבינט שכך אכן יקרה. יש לי ניסיון בלוחמה בטרור יותר מהרבה שרים בקבינט. את עזה אני כבר מכיר עשרות שנים. אני לא חושב שישראל ממהרת בלחימה הזו. מיום הקמת המדינה לא הייתה לנו מלחמה עם מאפיינים כה ייחודיים. כל הלוחמים קוראים להמשיך את הלחימה".

"גם החיזבאללה בלבנון וגם הפלגים בעזה הם זרוע של איראן. כאן הבעיה שלנו, הפסקת אש בעזה תגרור גם הפסקת אש בלבנון ולנו אין שום כוונה לסיים את הלחימה שם. בזכות פעילות צה"ל בעזה עד כה, חקלאי הדרום חזרו פחות או יותר לפעילות מלאה. בצפון זה כמעט לא אפשרי כרגע בגלל הירי המכוון ליעדים מדויקים, אנחנו רוצים לאפשר להם לחזור לבתיהם ללא מורא וללא חשש".

האזינו



0 תגובות